Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Administracja etapu IIA i IIB
31-12-2017, 08:27 PM,
RE: Administracja etapu IIA i IIB
To moze zalozymy tez 13a?
Ps: udanej sylwestrowej imprezki Dla wszystkich Smile
Odpowiedz
01-01-2018, 03:14 PM,
RE: Administracja etapu IIA i IIB
Ktoś już założył
https://www.facebook.com/groups/400875153611105/
Odpowiedz
05-01-2018, 09:11 AM, (Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-01-2018, 09:12 AM przez ARKADIA.)
RE: Administracja etapu IIA i IIB
(25-12-2017, 12:22 PM)tom12M napisał(a): Witam wszystkich forumowiczów.
Czytam Państwa posty i jedno co mi się narzuca to przyszłe problemy, które mogą wyniknąć z kwestii zarządzania naszym osiedlem przez 3 różne zarządy. Mam tu na myśli zwłaszcza WM 13/13A oraz WM13D. Obie te wskólnoty 13 i 13D to jeden budynek. Dobrze byłoby aby były pod jednym zarządem. Ze swojej strony mogę ubolewać, że 13D, której jestem lokatorem ma jeszcze tak wiele niewykupionych lokali. Mam nadzieję, że się to wkrótce zmieni a sąsiedzi się na tyle zapoznają że będzie się można "skrzyknąć" jak to stwierdził ktnac i doprowadzić do tego aby całym naszym osiedlem zarządzał jeden sprawdzony zarządca.

Co do słupków (jakie by one nie były) jestem za. W mojej opinii chodnik przed lokalami jest do chodzenia a nie do parkowania na nim samochodów nawet jeśli brak jest miejsc parkingowych dla gości i ekip remontowych. Zgadzam się, że nie jest to najszczęśliwsze rozwiązanie ale na pewno skuteczne. Inna sprawa, że postawiony jast tam znak zakazu postoju i nie za bardzo rozumiem dlaczego ochrona nie zrobi porządku z łamiącymi przepisy drogowe. Kilka telefonów na straż miejską i problem by się rozwiązał sam.

Kwestia przywrucenia ruchu, jak sugeruję ktnac aby 13B/C nie wjeżdzały tym wąskim gardłem, jest całkowicie słuszna i trzeba, rownież w moim przekonaniu, się nad tym pochylić . Na szczęście będzie jeszcze sporo czasu jak "nowi" mieszkańcy naszego osiedla do których się zaliczam "okrzepną" trochę i poznają zasady zarządzania i problemy trapiące wszystkie wspólnoty. Na tą chwilę 13D jest jeszcze na etapie remontów lokali i wprowadzania się.

Osobną kwestią jest sprawa tego forum. O jego obecności dowiedziałem się całkowicie przypadkowo, wpisując w internecie przypadkowe hasło. Czy nie powinno zależeć wszystkim lokatorom osiedła na rozpropagowaniu informacji o możliwości poznania problemów i wypowiedzenia się w ważnych dla nas sprawach. Niezmiernie istotne jest poznanie opinii innych lokatorów i spojrzenie na sprawy z innej perspektywy.

W kwesti kto "zyska" a kto "straci" na budowie słupków uważam, że nie ma to znaczenia. Jeżeli "my" pomożemy innym wspólnotom w jednej kwestii to będziemy oczekiwać pomocy w innej. I tak w końcu powinno chodzić o jak najlepsze warunki życia całego osiedla i o to, żeby całe osiedle wyglądalo okazale i piękniało a nie popadało w ruinę i się grodziło.

Podsumowując tą i tak za długą wypowiedż niezbędne jest rozpropagowanie wśród nowych lokatorów informacji o tym forum a tylko kwestią czasu będzie kiedy nowowprowadzający się zaczną aktywnie uczestniczyć w życiu całego osiedla. Ze swojej strony jako mieszkańca 13D będę robił wszystko aby tą informację rozpropagować mimo iż czasu wolnego nie posiadam jak i pewnie większość zbyt wiele.

Jeszcze raz pozdrawiam wszystkich mieszkańców naszego osiedla.
Tomasz.
Szanowny Panie Tomaszu,Administracja Arkadia informuje, że budynkami Sokratesa 13 i 13A oraz Sokratesa 13D zarządza jedna firma - Arkadia.
Odpowiedz
07-01-2018, 09:47 PM,
Administracja etapu IIA i IIB
Drodzy,
Niestety jedyna opcja aby podziękować Arkadii to zawiązanie wspólnoty. Od developera wiem, ze w ostatnim etapie pozostało 7 wolnych mieszkań, Wiec większość jest wykupiona.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odpowiedz
22-01-2018, 01:08 PM,
RE: Administracja etapu IIA i IIB
Czy Arkadia jest odpowiedzialna za odśnieżanie chodnika przylegającego do naszej nieruchomości (tego przy ulicy gdzie jest też ścieżka rowerowa)?
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości