Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Administracja etapu IIA i IIB
09-09-2017, 10:14 AM,
RE: Administracja etapu IIA i IIB
(07-09-2017, 12:34 PM)ARKADIA napisał(a): Szanowni Państwo,
Odpowiadając na kolejno zadane pytania:
...

3. PONAWIAM PYTANIE DOTYCZACE SLUPKOW WZDLUZ PAZSAZU HANDLOWEGO....
Z uwagi na fakt, że pod uchwałą 8/2017 jest więcej głosów przeciw oraz ze względu na napływające do administracji głosy przeciwne montażu słupków ich procedowanie zostało wstrzymane.

@ARKADIA

Nie rozumiem dlaczego brak poparcia dla uchwały 8/2017 (w sprawie budowy wspólnych miejsc postojowych) wstrzymuje montaż słupków.
Wcześniej Państwo pisaliście cyt. "a słupki przed lokalami użytkowymi zostaną zamontowane po przegłosowaniu Funduszu Remontowego Wspólnoty."

Skoro jest niewielka szansa na wybudowanie wspólnych miejsc postojowych, gdzie projekt przewiduje także poszerzenie przewężenia przy Żabce, tym bardziej należy zamontować słupki, przynajmniej wzdłuż wspomnianego przewężenia.
Odpowiedz
11-09-2017, 12:29 PM, (Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-09-2017, 03:56 PM przez ARKADIA.)
RE: Administracja etapu IIA i IIB
Szanowni Państwo,
Informujemy, że w dniu dzisiejszym rozpoczęły się prace przebudowy chodnika przy pomieszczeniu ochrony w celu dostosowania podjazdu dla rowerów i wózków.

W środę 13 września od godziny 8:00 odbędzie się przegląd instalacji przeciwpożarowej, co wiążę się z uruchamianiem alarmu pożarowego oraz możliwym "uziemieniem" wind.

Za utrudnienia przepraszamy.
Odpowiedz
18-09-2017, 10:40 AM,
RE: Administracja etapu IIA i IIB
(07-09-2017, 12:34 PM)ARKADIA napisał(a): 3. PONAWIAM PYTANIE DOTYCZACE SLUPKOW WZDLUZ PAZSAZU HANDLOWEGO....
Z uwagi na fakt, że pod uchwałą 8/2017 jest więcej głosów przeciw oraz ze względu na napływające do administracji głosy przeciwne montażu słupków ich procedowanie zostało wstrzymane.

Ja przepraszam bardzo, ale muszę swoje 0,03PLN. Drożność chodnika nie powinna być elementem podejmowania jakiejkolwiek uchwały. Albo stawiamy słupki i udrażniamy chodnik (bo jak widać ochrona nie kwapi się do wzywania Straży Miejskiej - w dodatku znak B-35 pozwala na nadużycia), albo zastanawiamy się nad tym czy zarządca swoim zaniechaniem naraża wspólnotę na szkodę. Szkodę w postaci konieczności wyremontowania chodnika za kilka lat z pieniędzy funduszu remontowego, z powodu zapadnięć kostki i zniszczenia podbudowy przez samochody.
Odpowiedz
19-09-2017, 09:42 PM, (Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-09-2017, 09:43 PM przez zgredas.)
RE: Administracja etapu IIA i IIB
@arkadia
Proszę o informacje kiedy zostanie włączone ogrzewanie. W bloku 13d grzejniki są zimne.
Odpowiedz
20-09-2017, 09:52 AM,
RE: Administracja etapu IIA i IIB
(07-09-2017, 12:34 PM)ARKADIA napisał(a): Szanowni Państwo,
Odpowiadając na kolejno zadane pytania:

1. Jaki jest status zbierania wniosków o wykup gruntu?

Informacje na temat statusu zbierania wniosków przekazywaliśmy na bieżąco drogą mailową oraz na portalu kartotek online. Zgodnie z informacją wysłaną w dniu wczorajszą zarówno w etapie IIA i IIB zebraliśmy ponad 50% poprawnie wypełnionych wniosków.

2. Proszę o informacje, które miejsca parkingowe naziemne są niewykupione oraz dlaczego ochrona traktuje je jak swoje miejsca prywatne?

Tak jak napisał Pan mariusz198787 wszystkie miejsca naziemne są prywatne, a miejsca niewykupione są miejscami developera. W celu zakupu miejsca naziemnego prosimy o kontakt z biurem sprzedaży developera. W przypadku gdy ochrona ma informacje, że miejsce jest niewykupione to umożliwia kurierom oraz wykonawcom parkowanie na krótki czas.

3. PONAWIAM PYTANIE DOTYCZACE SLUPKOW WZDLUZ PAZSAZU HANDLOWEGO....
Z uwagi na fakt, że pod uchwałą 8/2017 jest więcej głosów przeciw oraz ze względu na napływające do administracji głosy przeciwne montażu słupków ich procedowanie zostało wstrzymane.

4. - przesuniecie znaku drogowego zaraz z prawej strony garazu
Została wysłana informacja, że znak nie wymaga przesunięcia.

5. podjazd na wozki od strony osiedla zeby latwiej bylo wiechac na chodnik prowadZacy do furtki
Została wybrana firma wykonująca przebudowę, wkrótce przystąpi do prac.

6. Myśle, ze jak duża cześć z Pansta, jestem zawiedziona postawa administracji, której prawie nigdy nie ma w obiekcie, która nie odpowiada na większość pytań w temacie, który sama założyła, która ma problem z dbałością o interes wspólnoty, która administruje (o czym świadczą takie przykłady jak dwie ochrony!).

Szanowna Pani perfectdrug, dyżury administracji odbywają się w poniedziałki, środy, piątki w godzinach 8-11, ponadto administrator pojawia się na budynku według potrzeb, na przykład w przypadku przeglądów bądź awarii. Nie bardzo rozumiemy podany przykład o dwóch ochronach, ale dbamy o interes mieszkańców tak bardzo jak tylko możemy m.in. poprzez pomoc w zbieraniu oraz wypełnianiu wniosków o przekształcenie prawa własności, co jest tematem między mieszkańcami i Miastem, a nie Wspólnoty bądź Administracji i mamy informacje, że wiele administracji w ogóle nie podjęło tego tematu.

7. Jak wygląda kwestia odbioru paczek przez ochronę dla etapu II? Ochrona ma obowiązek, nie ma obowiązku?
Z uwagi na dość małe pomieszczenie ochrony nie ma takiego obowiązku, ale zwyczajowo ochrona nie robi problemu z zostawiania małych paczek w pomieszczeniu ochrony. Zazwyczaj kurier jest proszony o telefon do właściciela przy ochroniarzu w celu potwierdzenia odbioru paczki tego samego dnia.

Przypominamy, że forum nie jest oficjalnym kanałem komunikacji z administracją i wszystkie sprawy, a w szczególności usterki, prosimy zgłaszać drogą mailową.



Wszytko fajnie aczkolwiek na maile ws. parkingu i zajmowania miejsc przez inne osoby do tego nieuprawnione(nie właściciel) państwo nie odpisują, a także nt. tego kiedy zostanie uruchomione ogrzewanie.
Odpowiedz
20-09-2017, 09:48 PM,
RE: Administracja etapu IIA i IIB
W 13D grzejniki już ciepłe Smile
Odpowiedz
20-09-2017, 09:50 PM, (Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-09-2017, 09:50 PM przez zgredas.)
RE: Administracja etapu IIA i IIB
(20-09-2017, 09:48 PM)Geno napisał(a): W 13D grzejniki już ciepłe Smile
Tak! :-)
Odpowiedz
22-09-2017, 10:12 AM,
RE: Administracja etapu IIA i IIB
bobi3092 Prosimy o informacje kiedy i na jaki adres wysyłał Pan mail.
Przypominamy, że adresy mailowe do zgłaszania usterek oraz pytań to:
Sokratesa13@arkadia-adm.pl dla budynków 13 i 13A
Sokratesa 13d@arkadia-adm.pl dla budynku 13D.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 6 gości