Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Administracja etapu IIA i IIB
18-01-2016, 08:02 PM, (Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-11-2016, 10:26 AM przez ARKADIA.)
#1
Administracja etapu IIA i IIB
Witamy,
Chcielibyśmy przywitać się z mieszkańcami Sokratesa Park Wink
Jest to oficjalne konto administracji Arkadia z którego będziemy odpowiadać na nurtujące pytania mieszkańców oraz starali się wsłuchać w potrzeby i oczekiwania mieszkańców.

Mamy nadzieję, że nasza współpraca będzie długa i spokojna Smile
Odpowiedz
18-01-2016, 08:11 PM, (Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-01-2016, 10:44 PM przez chamberxx.)
#2
RE: Administracja etapu 2A
Witamy Smile

Bardzo Nam milo.

To moze na poczatek:
0. zglosmy do Dev ze Nasze drzwi nie sa przystosowane do montazu drugiego zamka. W prospekcie od dev jest bledna informacja
1. poprawmy zamek do furtki - zamyka sie ciezko
2. poprawmy oznaczenia klatek w Nowych etapach. Zglaszane juz do Panstwa
3. Zrobmy tabliczke z prawdziwego zdarzenia - przy furtce z inf dot. korzystania z domofonu.
4. rozdajmy klucze do furtki od sokratesa, plus klucze do klatek - np przydatne jak nie dzialaja domofony Smile


heh, to tyle Smile
Odpowiedz
18-01-2016, 10:38 PM, (Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-01-2016, 11:41 PM przez p_sokratesa13.)
#3
RE: Administracja etapu 2A
Witamy :-)

dodalbym: 5. rozwazmy zamykanie korytarza z komorkami lokatorskimi na klucz (i dalej w konsekwencji wydajmy klucze mieszkancom)
Odpowiedz
18-01-2016, 11:24 PM,
#4
RE: Administracja etapu 2A
Jak miło, pozytywne zaskoczenie...Smile
Odpowiedz
19-01-2016, 12:36 AM,
#5
RE: Administracja etapu 2A
Ale psikus, mam nadzieje że nikt się nie podszywa i jest to prawdziwa ARKADIA Smile
Odpowiedz
19-01-2016, 08:43 AM, (Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-01-2016, 08:44 AM przez p_sokratesa13.)
#6
RE: Administracja etapu 2A
admin moze sprawdzic na jaki adres e-mail konto zarejestrowano + latwo to mozna sprawdzic osobiscie - jak bede mial jakas sprawe to przy okazji dla pewnosci zapytam :-)
Odpowiedz
19-01-2016, 09:17 AM, (Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-01-2016, 09:58 AM przez ARKADIA.)
#7
RE: Administracja etapu 2A
(18-01-2016, 08:11 PM)chamberxx napisał(a): Witamy Smile

Bardzo Nam milo.

To moze na poczatek:
0. zglosmy do Dev ze Nasze drzwi nie sa przystosowane do montazu drugiego zamka. W prospekcie od dev jest bledna informacja
1. poprawmy zamek do furtki - zamyka sie ciezko
2. poprawmy oznaczenia klatek w Nowych etapach. Zglaszane juz do Panstwa
3. Zrobmy tabliczke z prawdziwego zdarzenia - przy furtce z inf dot. korzystania z domofonu.
4. rozdajmy klucze do furtki od sokratesa, plus klucze do klatek - np przydatne jak nie dzialaja domofony Smile


heh, to tyle Smile
Dziękujemy za uwagi. Przypominamy, że do zgłaszania usterek technicznych jest dedykowane konto pocztowe: sokratesa13@arkadia-adm.pl, jednak mogę powiedzieć, że wszystkie te kwestie są nam znane i rozpatrywane.

(18-01-2016, 10:38 PM)p_sokratesa13 napisał(a): Witamy :-)

dodalbym: 5. rozwazmy zamykanie korytarza z komorkami lokatorskimi na klucz (i dalej w konsekwencji wydajmy klucze mieszkancom)


Chętnie poznamy opinie mieszkańców na tematy 4 i 5. Wkrótce roześlemy mailing z informacjami na ten temat.
Odpowiedz
19-01-2016, 09:19 AM,
#8
RE: Administracja etapu 2A
a pozostale punkty, rownie wazne? Smile
Odpowiedz
19-01-2016, 05:18 PM,
#9
RE: Administracja etapu 2A
A ja prosiłbym o informacje jak wygląda sprawa z połączeniem innych operatorów telekomunikacyjnych z punktu widzenia i wiedzy zarządcy, tj. czy zgłaszają się inne podmioty jak Orange, Netia, Vectra itd., czy rzeczywiście jest jakaś wyłączność dla UPC, a jeżeli tak to na czym ona polega i przez jaki okres czasu będzie trwała.
Odpowiedz
19-01-2016, 05:38 PM,
#10
RE: Administracja etapu 2A
(19-01-2016, 09:17 AM)ARKADIA napisał(a):
(18-01-2016, 08:11 PM)chamberxx napisał(a): Witamy Smile

Bardzo Nam milo.

To moze na poczatek:
0. zglosmy do Dev ze Nasze drzwi nie sa przystosowane do montazu drugiego zamka. W prospekcie od dev jest bledna informacja
1. poprawmy zamek do furtki - zamyka sie ciezko
2. poprawmy oznaczenia klatek w Nowych etapach. Zglaszane juz do Panstwa
3. Zrobmy tabliczke z prawdziwego zdarzenia - przy furtce z inf dot. korzystania z domofonu.
4. rozdajmy klucze do furtki od sokratesa, plus klucze do klatek - np przydatne jak nie dzialaja domofony Smile


heh, to tyle Smile
Dziękujemy za uwagi. Przypominamy, że do zgłaszania usterek technicznych jest dedykowane konto pocztowe: sokratesa13@arkadia-adm.pl, jednak mogę powiedzieć, że wszystkie te kwestie są nam znane i rozpatrywane.

(18-01-2016, 10:38 PM)p_sokratesa13 napisał(a): Witamy :-)

dodalbym: 5. rozwazmy zamykanie korytarza z komorkami lokatorskimi na klucz (i dalej w konsekwencji wydajmy klucze mieszkancom)


Chętnie poznamy opinie mieszkańców na tematy 4 i 5. Wkrótce roześlemy mailing z informacjami na ten temat.

Dziekuje za odpowiedz
Tylko az nie chce sie wierzyc ze pkt 2 i 3 sa az tak dlugo rozpatrywane.
np info o tabliczce zglaszalem w pazdzierniku/listopadzie.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości