Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pikseloza
01-02-2017, 11:14 PM,
#1
Pikseloza
Cześć,
czy występują u Was zakłócenia w odbiorze TV od UPC?
Od momentu rezygnacji z dekodera na rzecz modułu CI+ wieczorami obserwuję pikselizację na wszystkich kanałach. Serwisanci badali sprawę 2 razy, nie potrafią namierzyć źródła problemu. Jeden z nich zasugerował, że sygnał może być zakłócany przez sąsiadów, stąd moje pytanie.
Odpowiedz
01-02-2017, 11:45 PM,
#2
RE: Pikseloza
zamach Smile
Odpowiedz
02-02-2017, 11:37 AM,
#3
Pikseloza
Pewnie CBA prowadzi nasłuch na łączu...Wink
Swoją drogą dobre, od kiedy to sąsiad może mieć wpływ na sygnał cyfrowy...Wink


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odpowiedz
02-02-2017, 12:40 PM,
#4
RE: Pikseloza
podwójny zamach Smile
Monter wmowi nieswiadomemu wszystko...Moze TV interferuje z piekarnikiem ? :D
Odpowiedz
02-02-2017, 12:41 PM,
#5
RE: Pikseloza
tez miałem podobny problem, jak wsadziłem moduł CI to czasami miałem pikseloze. Winny był kabel.
Odpowiedz
02-02-2017, 01:36 PM,
#6
RE: Pikseloza
Widocznie dekoder jakoś wzmacnia sygnał, a moduł CI nie. Trzeba rzeczywiście sprawdzić jakość tego kabla...
Odpowiedz
02-02-2017, 02:01 PM,
#7
RE: Pikseloza
Po zalogowaniu sie na MOJE UPC jest komunikat:

Szanowni Państwo,
w chwili obecnej w Waszym miejscu zamieszkania występuje awaria następujących usług:
Telewizja cyfrowa.

Planowany termin usunięcia awarii to: 03.02.2017 16:00. Serdecznie przepraszamy za niedogodności.
Odpowiedz
02-02-2017, 03:16 PM,
#8
RE: Pikseloza
Bardzo ciekawe, w Bydgoszczy mam ten sam komunikat Smile
Odpowiedz
02-02-2017, 04:48 PM,
#9
RE: Pikseloza
Widac Bzdgoszczu , Warszzwu jadu na tym samy wozku Smile
Odpowiedz
02-02-2017, 07:52 PM,
#10
RE: Pikseloza
(02-02-2017, 11:37 AM)SEBOL76 napisał(a): Pewnie CBA prowadzi nasłuch na łączu...Wink
Swoją drogą dobre, od kiedy to sąsiad może mieć wpływ na sygnał cyfrowy...Wink


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Może jakiś tam ma skoro obraz tnie tylko wieczorami gdy teoretycznie więcej ludzi ogląda tv. Ale skoro u innych jest ok to trzeba będzie wrócić do horizona bo kabelki powymieniane przy okazji serwisu :/
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości