FORUM MIESZKAŃCÓW SOKRATESA 13 (PARK & ART) WSZYSTKIE ETAPY

Pełna wersja: Administracja etapu IIA i IIB
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Witamy,
Chcielibyśmy przywitać się z mieszkańcami Sokratesa Park Wink
Jest to oficjalne konto administracji Arkadia z którego będziemy odpowiadać na nurtujące pytania mieszkańców oraz starali się wsłuchać w potrzeby i oczekiwania mieszkańców.

Mamy nadzieję, że nasza współpraca będzie długa i spokojna Smile
Witamy Smile

Bardzo Nam milo.

To moze na poczatek:
0. zglosmy do Dev ze Nasze drzwi nie sa przystosowane do montazu drugiego zamka. W prospekcie od dev jest bledna informacja
1. poprawmy zamek do furtki - zamyka sie ciezko
2. poprawmy oznaczenia klatek w Nowych etapach. Zglaszane juz do Panstwa
3. Zrobmy tabliczke z prawdziwego zdarzenia - przy furtce z inf dot. korzystania z domofonu.
4. rozdajmy klucze do furtki od sokratesa, plus klucze do klatek - np przydatne jak nie dzialaja domofony Smile


heh, to tyle Smile
Witamy :-)

dodalbym: 5. rozwazmy zamykanie korytarza z komorkami lokatorskimi na klucz (i dalej w konsekwencji wydajmy klucze mieszkancom)
Jak miło, pozytywne zaskoczenie...Smile
Ale psikus, mam nadzieje że nikt się nie podszywa i jest to prawdziwa ARKADIA Smile
admin moze sprawdzic na jaki adres e-mail konto zarejestrowano + latwo to mozna sprawdzic osobiscie - jak bede mial jakas sprawe to przy okazji dla pewnosci zapytam :-)
(18-01-2016, 08:11 PM)chamberxx napisał(a): [ -> ]Witamy Smile

Bardzo Nam milo.

To moze na poczatek:
0. zglosmy do Dev ze Nasze drzwi nie sa przystosowane do montazu drugiego zamka. W prospekcie od dev jest bledna informacja
1. poprawmy zamek do furtki - zamyka sie ciezko
2. poprawmy oznaczenia klatek w Nowych etapach. Zglaszane juz do Panstwa
3. Zrobmy tabliczke z prawdziwego zdarzenia - przy furtce z inf dot. korzystania z domofonu.
4. rozdajmy klucze do furtki od sokratesa, plus klucze do klatek - np przydatne jak nie dzialaja domofony Smile


heh, to tyle Smile
Dziękujemy za uwagi. Przypominamy, że do zgłaszania usterek technicznych jest dedykowane konto pocztowe: sokratesa13@arkadia-adm.pl, jednak mogę powiedzieć, że wszystkie te kwestie są nam znane i rozpatrywane.

(18-01-2016, 10:38 PM)p_sokratesa13 napisał(a): [ -> ]Witamy :-)

dodalbym: 5. rozwazmy zamykanie korytarza z komorkami lokatorskimi na klucz (i dalej w konsekwencji wydajmy klucze mieszkancom)


Chętnie poznamy opinie mieszkańców na tematy 4 i 5. Wkrótce roześlemy mailing z informacjami na ten temat.
a pozostale punkty, rownie wazne? Smile
A ja prosiłbym o informacje jak wygląda sprawa z połączeniem innych operatorów telekomunikacyjnych z punktu widzenia i wiedzy zarządcy, tj. czy zgłaszają się inne podmioty jak Orange, Netia, Vectra itd., czy rzeczywiście jest jakaś wyłączność dla UPC, a jeżeli tak to na czym ona polega i przez jaki okres czasu będzie trwała.
(19-01-2016, 09:17 AM)ARKADIA napisał(a): [ -> ]
(18-01-2016, 08:11 PM)chamberxx napisał(a): [ -> ]Witamy Smile

Bardzo Nam milo.

To moze na poczatek:
0. zglosmy do Dev ze Nasze drzwi nie sa przystosowane do montazu drugiego zamka. W prospekcie od dev jest bledna informacja
1. poprawmy zamek do furtki - zamyka sie ciezko
2. poprawmy oznaczenia klatek w Nowych etapach. Zglaszane juz do Panstwa
3. Zrobmy tabliczke z prawdziwego zdarzenia - przy furtce z inf dot. korzystania z domofonu.
4. rozdajmy klucze do furtki od sokratesa, plus klucze do klatek - np przydatne jak nie dzialaja domofony Smile


heh, to tyle Smile
Dziękujemy za uwagi. Przypominamy, że do zgłaszania usterek technicznych jest dedykowane konto pocztowe: sokratesa13@arkadia-adm.pl, jednak mogę powiedzieć, że wszystkie te kwestie są nam znane i rozpatrywane.

(18-01-2016, 10:38 PM)p_sokratesa13 napisał(a): [ -> ]Witamy :-)

dodalbym: 5. rozwazmy zamykanie korytarza z komorkami lokatorskimi na klucz (i dalej w konsekwencji wydajmy klucze mieszkancom)


Chętnie poznamy opinie mieszkańców na tematy 4 i 5. Wkrótce roześlemy mailing z informacjami na ten temat.

Dziekuje za odpowiedz
Tylko az nie chce sie wierzyc ze pkt 2 i 3 sa az tak dlugo rozpatrywane.
np info o tabliczce zglaszalem w pazdzierniku/listopadzie.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32